Czym zajmuje się agencja reklamowa QKA creative? Odpowiadamy!

Zacznijmy od początku - co to jest agencja reklamowa?

Co robi agencja reklamowa, jak działa i przede wszystkim: czym zajmuje się agencja reklamowa? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć na przykładzie QKA creative! Agencja reklamowa najogólniej mówiąc, zajmuje się dotarciem z informacją na temat Twojego produktu lub usługi do Twoich odbiorców. Naszym zadaniem jest wpływanie na szerokie wody marketingu i sprawienie, aby konkretne treści dobijały do odpowiedniego portu! W małym skrócie agencja reklamowa na samym początku zajmuje się m.in. analizą rynku, dotychczasowych działań danej marki, konkurencji, a także analizą grupy docelowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie poznać i dowiedzieć się, nie tylko jak działa firma, ale i jej konkurencja. Zgłębiamy to, co dzieje się dookoła - obserwujemy trendy i najważniejsze - skupiamy się na grupie docelowej! Określamy konkretne persony produktu lub usługi, do których powinna być kierowana komunikacja marki. A jeśli o nią chodzi - analiza bieżącej jest równie potrzebna, co stworzenie nowej. Jak się za to zabrać? Tworząc strategię!Budowanie strategii marki, produktu lub usługi i tworzenie konceptu komunikacji to wyzwanie. Jeśli mówi Ci coś analiza SWOT - to świetnie, a jeśli nie to znak, że czas się do nas odezwać. Spójna komunikacja, na bazie dogłębnej analizy, będzie nie tylko jasna i zrozumiała dla potencjalnego klienta, ale i sprawi, że Twoja marka, produkt czy usługa zostaną zapamiętane! Dalsze kreowanie marki to zagadnienie, pod którym kryje się kilka zadań, takich jak: koncept kreatywny, sesja zdjęciowa, materiały video, czasami stworzenie nowego całej identyfikacji, hasła reklamowego, ale przede wszystkim odpowiedniego stylu, który będzie charakterystyczny dla konkretnej marki, produktu lub usługi.

Planuj działania i sprawdzaj efektywność

Mniej więcej wiemy, czym zajmuje się agencja reklamowa na samym początku, ale co dalej? Mamy strategię, koncept, materiały - przechodzimy do planowania działań w social mediach, ale i poza nimi. W końcu reklama w outdoorze wciąż ma się świetnie. Czas na harmonogram. Jeśli chodzi o ten, dotyczący komunikacji w digitalu - pamiętaj, że są okresy, w których opłaca się promować posty mniej lub bardziej. Dlaczego stawki FB jednego dnia rosną, a innego maleją? Zdradzimy na spotkaniu!Na sam koniec zostawiamy raportowanie naszych działań. W ciągu każdego miesiąca bacznie obserwujemy, które kroki przyniosły największe rezultaty i jaki cel na przyszły miesiąc. Rozliczanie CPC, CPM czy CPA? Zostaw to nam.

Jak wygląda współpraca z agencją reklamową QKA creative?

Po pierwsze - spotkajmy się i porozmawiajmy o naszych wspólnych oczekiwaniach lub celach! Możemy to zrobić online lub offline. Następnie wspólnie z zespołem (jak na razie damskim) zastanawiamy się nad zakresem usług, który byłby obligatoryjny dla każdego z klientów. Czasami jest to nowa strategia komunikacji, a czasami analiza dotychczasowych kanałów dotarcia. Stworzony plan przesyłamy do Ciebie i jeśli wzajemnie czujemy tak zwane flow, to wkrótce zaczynamy współpracę.
Masz chrapkę na więcej QKA ciekawostek? Agencja reklamowa QKA creative czeka na Ciebie w social mediach!

Zajmiemy się Twoją marką

Wszystkie marki mogą być wielkie. Trzeba tylko dobrze qkać.
Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij wiadomość na adres: [email protected]