QKA creative & BRAVOMODA

BRAVOMODA to polski producent obuwia i firma z ponad 25. letnim doświadczeniem, dla której miałyśmy okazję pracować w latach 2020/21 Przygotowując dla niej nową strategię komunikacji, wzięłyśmy pod uwagę nie tylko jej staż, ale i sposób wytwarzania produktów. To w końcu rodzinna marka, zbudowana przez rzemieślników.

Key message -
Wybierz polskie produkty, tworzone z miłości do butów i mody

Historia marki jest fascynująca – swój początek ma wiele lat temu, w pracowni wujka o imieniu Tadeusz. Twórca BRAVOMODA swoją pierwszą parę butów zaprojektował jako nastolatek, ucząc się rzemiosła w pracowni wuja.

Cel 01.

Zwiększenie świadomości marki, czyli o tym, jak wyszłyśmy z pracowni na ulice Warszawy

Nasze działania opierały się na dwóch filarach: pierwszym było pokazanie procesu tworzenia produktów, a drugim ich użycie. Współpracując ze stylistami, tworzyłyśmy sesję na ulicach Warszawy, które następnie, dzięki social mediom docierały do interesującej nas grupy docelowej.

Cel 02.

Zwiększenie sprzedaży - czyli o magii detali i key opinion leaders

Można mówić, że dobrze wykonany produkt obroni się sam, ale wszyscy wiemy, że liczy się również to, jak o nim opowiadamy, dlatego my opowieść rozpoczęłyśmy od detali. Ich precyzja w wykonaniu marki BRAVOMODA zachwycała nie tylko nas, bo w nasze działania bardzo szybko zaangażowali się znani influencerzy.

Efekty

Dzięki optymalizacji naszej kampanii, byłyśmy w stanie docierać do grupy zainteresowanej produktem, poprzez sesję wizerunkową ukazywałyśmy jego użycie, a z pomocą key opinion leaders, poszerzałyśmy świadomość marki.

ZOBACZ POZOSTAŁE

Case Studies